Aby zarejestrować się w sklepie należy kliknąć przycisk „Moje konto” z menu i następnie „Zarejestruj się” gdzie należy podać Twój adres e-mail oraz hasło do konta. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” konto zostanie założone, po czym zostanie wysłany e-mail potwierdzający założenie konta. Rejestracji można dokonać również podczas składania zamówienia zaznaczając opcję „Stworzyć konto?”.
Gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem do resetu hasła. Po kliknięciu w link należy podać 2 krotnie nowe hasło, które zostanie przypisane do konta.
Tak, aby zmienić swoje dane, należy kliknąć przycisk „Moje konto” z menu i następnie „Edytuj konto”.
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.
Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów – dlatego warto założyć u nas konto.
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. 95% zamówień realizujmy/nadajemy przesyłkę w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem powinny dotrzeć do ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych.
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować nas drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Płatność za towar może być dokonywana tylko i wyłącznie poprzez płatności on-line e-przelewem lub kartą.
Zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej oraz za pośrednictwem Inpost Paczkomaty.
Płatności można dokonać ponownie wchodząc do zakładki Moje konto -> Zamówienia, następnie wyszukaj zamówienie które złożyłeś i z prawej strony będzie dostępny przycisk Zapłać. Należy kliknąć w przycisk, aby przejść ponownie do procesu płatności poprzez płatności internetowe.
Kurier (dostawa do drzwi) – 19,00 zł
Paczkomaty Inpost – 19,00 zł
Przy zamówieniach powyżej 300 zł – dostawa gratis na terenie Polski.
Koszt przesyłki za granicę (kraje UE) – Poczta Polska od 70 do 150 zł w zależności od kraju.
Wysyłamy nasze produkty w obrębie Europy. Takie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszt przesyłki zależy od kraju oraz wagi paczki.
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówień.
Masz na to 14 dni od odbioru przesyłki. Zapoznaj się z zasadami zwrotów w zakładce “Polityka Zwrotów”
Kupującemu będący jednocześnie Konsumentem, który zakupił Produkt w naszym sklepie może go zwrócić w ciągu 14 (czternastu) dni, liczonych od dnia otrzymania Produktu. Szczegóły postępowania są opisane w „Polityce zwrotów”, którą znajdziesz na stopce strony.
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy za zwrócony produkt, przy użyciu pierwotnej metody płatności.
Zwrot za odesłane produkty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem.
Należy skontaktować się z nami poprzez e-amal : sklep@vivisklep.pl opisując rodzaj uszkodzenia. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o sposobie załatwienia sprawy.
Podchodzimy do tej kwestii elastycznie. Do wyboru : zwrot kosztów lub wysłanie ponownie zamówionego produktu bez wad na nasz koszt.
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy za zwrócony produkt, przy użyciu pierwotnej metody płatności.
Zwrot za odesłane produkty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki ze zwrotem.